Vad 14 kr kan göra kring NPF

.

Förra året gjorde jag en sak inför min födelsedag som jag tänker dra igång även i år.

Jag uppmanade folk att skänka min födelsedagsålder i pengar och ALLA pengarna skulle jag sätta in hos @kungoverlivet egna insamling hos @hjarnfonden_sverige och forskningen kring NPF.

Bad dem sätta in antingen 47kr eller 4+7..

Det swichades som bara den!

Bara på EN dag!!

Och dagen efter min födelsedag kunde jag sätta in över 4000kr!!

Det kan tyckas lite att ”bara” sätta in 13 kr.

Eller valfritt belopp med för den delen..

Men det är TILLSAMMANS som vi gör skillnad!!

Nu fyller jag 48 år på annandag påsk och tänker dra igång ännu en insamling kring NPF 👑👑 och köra den över hela påsken!

Kan vi få ihop mer då?

Köra en påskinsamling🐣🐥

Eftersom jag vurmar SÅ för barn/unga med NPF tänker jag skänka hälften till NPF forskningen ( samma som i fjol ) och hälften till @viggofoundation så att unga med NPF kan få ha idrott utefter sina premisser!

Är ni med?

4 + 8 kr eller 48kr ( eller valfritt belopp ) till swich 070 244 90 89

( Ni får då upp AnnSophie som mottagare )

Tagga gärna någon ni uppmuntrar ska skänka.

.

#förvarendaunge

Lämna en kommentar