Dags för årets julinsamling igen

Vi KAN göra skillnad tillsammans kring NPF och har allaredan gjort det i mina insamlingar här!

Så – SJÄLVKLART att jag nu för 4:e julen i rad kör en julinsamling 🎄till @viggofoundation med målet på 5.000kr så att vi tillsammans även kan vara guldsponsor för 2024 💫⭐️💛✨👑 under KungaMammans namn.

För att bidra så att fler kids kan få idrotta utefter sina förutsättningar – det som aldrig mina killar fick göra. Det som hade behövts för att lindra allt det som kom att göra både så ont och bli så tufft.

Jag VET att ni är helt underbara med att bidra i mina insamlingar!! Och jag VET att denna julinsamling behövs och kommer till både glädje och nytta därute!!

Jag kan verkligen gå i god för det 🙏🏻🙏🏻 och det kan @mansmoller också som är den som drog igång alltsammans med stiftelsen.

Så – 30kr var – ? ( skulle bli nästan 21.000 kr om alla här hakade på ) eller valfri summa såklart.

Det finaste vi kan ge i juletid är att just att ge en del av oss själva. Ge vårt engagemang och omsorg.
Och som här – ge bort något som kan berika livet enormt för barn/unga därute.
Ge dem en upplevelse, glädje och självkänsla..ge dem en vän..en vettig sysselsättning.

Ni VET att jag redovisar varje insatt krona ✅
Sms ➡️ 070 2449089 och AnnSophie Forsell

Kör julinsamlingen fram till jul här – dela gärna om den om ni vill 🥰 // Julkramar AnnSophie

Lämna en kommentar